آخرین اخبار

رای‌ گیری درکهگیلویه و بویراحمد خاتمه یافت/ آغاز فرآیند شمارش آرا

یاسوج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار رای گیری در شعبه های اخذ رای بر اساس قانون و دستور وزارت کشور از بعد از ساعت ۲۴ امشب خاتمه یافت و شمارش آرای ماخوزه در نیز در همه شعبه های اخذ رای آغاز شد.

اشتراک گذاری
09 تیر 1403
کد مطلب : 14241

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی جمعه شب در خصوص آخرین وضعیت اخذ آرای مردم، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز با شور و هیجان و سطح روستاهاف مناطق عشایری و مراکز مختلف اداری و فرهنگی ، قضایی و در دورافتاده ترین نقطه با قوت و جدیت و در کمال امنیت و سلامت برگزار شد.

وی افزود: البته کار رای‌گیری در شعبه های روستایی و سیار از همان ساعت ۲۲ شب به اتمام رسید و با اجازه وزارت کشور شمارش آراء این مناطق انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۱۵ هزار نفر در قالب ۸۳۵ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار فرآیند برگزاری و کار اخذ رای از واجدان شرایط رای دادن را امروز بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد .

بیش از ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد ولجد شرایط در انتخابات هستند.

اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- کد نامزد ۲۲

مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- کد۳۳ نامزد

سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- کد۴۴

محمدباقر قالیباف- فرزند حسین- کد نامزد ۷۷

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =